ولوها
Select Language

ولوها

دسته بندی
شیر یک عنصر مکانیکی است که در سیستم‌های لوله کشی برای شروع، توقف، مخلوط کردن، کنترل یا تنظیم جریان یا فشار سیال با اصلاح عبور از لوله استفاده می‌شود. ولوها بخش مهمی از هر سیستم لوله کشی هستند که مایعات، بخارات، دوغاب‌ها، گازها و مخلوطی از مایع و فازهای گازی محیط‌های مختلف جریان را منتقل می‌کند. شیرآلات پرهزینه‌ترین اجزای لوله کشی سخت در یک کارخانه هستند. آن‌ها می‌توانند تا 20 تا 30 درصد از هزینه‌های کل لوله کشی برای یک کارخانه فرآیند را به خود اختصاص دهند. اندازه یک شیر بر اساس اندازه انتهای آن متصل به سیستم لوله کشی تعیین می‌شود.
انواع متداول شیرآلات می‌توانند به صورت خودکار یا دستی کار کنند یا دارای اکچویتور باشند. اکچویتور های ولوها می‌توانند برقی، پنوماتیک یا هیدرولیکی، یا ترکیبی برای کارکردن ولو باشند. شیرها بسته به کاربرد از فلزات و غیر فلزات ساخته می‌شوند.
مشاهده بیشتر
صفحه2

در حال بارگذاری 20 رکورد بعدی

Split Valve

در جاهایی که سیال عبوری ویسکوزیته بالایی دارد یا اینکه حجم عبوری سیال خیلی بالا هست، ممکن است که پلاگی که برای مدل Single Disk در نظر گرفتیم بر روی seat لیز خورده یا حرکت کند و نشتی داشته باشیم. به همین منظور از این مدل Split که دارای یک زائده در کف seat هست، استفاده می کنیم تا بهتر از نشتی جلوگیری کنیم.

Conventional

شیر ایمنی که با نام های شیر اطمینان یا شیر سیفتی ولو نیز شناخته می شود ، به انواعی از شیرها که به منظور جلوگیری از بالا رفتن فشار بیش از حد تعیین شده به کار برده می شوند گفته می شود

Multi-Port Valve

معمولا در زیر تجهیزات اندازه گیری از گیج ولو ( Gauge Valve ) و یا مولتی پورت گیج ولو ( Multiport Gauge Valve ) استفاده می گردد و نام آن  به دلیل همین خصیصه به زیرگیجی تعبیر می شود. این شیر به صورت تک دسته هستش و تفاوت آن با نیدل های مختلف داشتن دو خروجی دیگر در طرفین می باشند.

در حال بارگذاری 20 رکورد بعدی

شرکت ارژن تجهیز ایرانیان