دسته بندی 1
Select Language

دسته بندی 1

تعداد آیتم ها در هر صفحه

تاریخچه برند Bauer

شرکت باور در سال 1927 در کشور آلمان تاسیس شد و در زمینه تولید انواع موتور الکتریکی و گیربکس با کیفیت و با قیمت مناسب فعالیت داشته است. به دلیل کیفیت مورد قبول محصولات این برند آلمانی، از گیربکس های آن در انواع صنایع سبک و سنگین استفاده می شود

تاریخچه برند Fisher

شرکت فیشر در سال ۱۸۸۰ با اختراع پمپ فشار ثابت توسط ویلیام فیشر تاسیس شد و در سال ۱۹۹۲ توسط شرکت امرسون Emerson به قیمت ۱/۴ میلیارد دلار خریداری شد و تاکنون به عنوان زیر مجموعه این شرکت به فعالیت خود ادامه داده است .

تاریخچه برند Flowserve

شرکت فِلوسِرو یک شرکت چندملیتی آمریکایی و یکی از بزرگترین تامین‌کنندگان ماشین‌آلات صنعتی و زیست‌محیطی مانند پمپ‌ها، شیرهای صنعتی، آب‌بند مکانیکی، اتوماسیون و خدمات در حوزه انرژی، نفت، گاز، مواد شیمیایی و دیگر صنایع است.فلوسرو دارای مقر اصلی در ایروینگ، تگزاس، حومه شهر دالاس است که بیش از 18000 کارمند در بیش از 55 کشور دارد.فلوسرو محصولات خود و خدمات پس از فروش را به شرکت های مهندسی و ساخت و ساز، تولیدکنندگان تجهیزات اصلی، توزیع‌کنندگان و کاربران نهایی ارائه می‌دهد.

تاریخچه برند Lenze

کمپانی لنزه در سال 1947 توسط Hans Lenze در شهر هاملن آلمان تأسیس گردید. در حال حاضر این شرکت با قدمت و سابقه ای 70 ساله، یکی از پیشتازان در سیستم های انتقال قدرت، کنترل و اتوماسیون صنعتی در جهان و به ویژه اروپا به شمار می آید. لنزه شرکتی با مسئولیت محدود می باشد اما فرهنگ همکاری در آن همانند یک تجارت خانوادگی است.

تاریخچه برند Parker

برند Parker در سال ۱۹۱۷ به عنوان کارخانه آمریکایی که به صورت اختصاصی بر روی تکنولوژی کنترل حرکتی فعالیت داشته، تاسیس گردید. ساختمان مرکزی آن در ایالت Mayfield Heights, Ohio ودر شهر Cleveland قرار دارد.

تاریخچه برند WEG

تجربه و عزم و اراده که به دستاوردها تبدیل می شود!!! جسارت، شور و شوق، سه اصل از ویژگی های مشترک سه مرد که تصمیم آنهابر روبرو شدن به تجربیات جدید و رسیدن به موفقیت می باشد. ورنر ریکاردو فایگت(Werner Ricardo Voigt)، اگون جوا دا سیلوا (Eggon João da Silva)و جرالدو ورونینگهاس(Geraldo Werninghaus) یک رویا را به اشتراک گذاشتند که با شور و اشتیاق و کار زیاد، حاکم شده است.

تاریخچه برند Venanzetti

ونانزتی (Venanzetti) ایتالیا از شرکت‌های تولیدکننده قدیمی موتور ویبره است. ونانزتی بیش از ۵۰ سال است که در زمینه تولید الکترو ویبره و ویبراتورهای صنعتی فعالیت می‌کند و محصولات آن حاصل طراحی و تجربه اصیل این شرکت هستند.

تاریخچه برند Schneider

اشنایدر الکتریک (به انگلیسی: Schneider Electric ) شرکت تجهیزات الکتریکی فرانسوی چندملیتی است، که در زمینهٔ مهندسی برق و تولید تجهیزات الکترونیکی و الکتریکی، همچنین تولید تجهیزات تولید، توزیع و انتقال انرژی الکتریکی فعالیت می‌کند. اس. ای. شرکت اشنایدر الکتریک در سال ۱۸۳۶ توسط جوزف اوژن اشنایدر و آدولف اشنایدر تأسیس شد.

تاریخچه برند Samson

شرکت سامسون در سال ۱۹۰۷ توسط Hermann sandvoss در فرانکفورت آلمان تاسیس شدو تا کنون در بیشتراز ۴۰ کشور فعالیت خود را گسترش داده است. گروه سامسون شامل SAMSON AG، شرکتهای تابعه جهانی SAMSON و ده شرکت تولیدی است .

تاریخچه برند Rossi

شرکت Rossi در دهه هفتاد میلادی توسط Gilio Rossi در کشور ایتالیا تأسیس شد. Rossi یکی از بزرگ‌ترین گروه‌های صنعتی اروپایی تولیدکننده و فروشنده گیربکس، الکتروگیربکس و الکتروموتور است.

تاریخچه برند Norgren

نورگرن از تاریخ غنی و متنوعی ساخته شده است که بر پایه نوآوری ، تنوع و دستیابی بنا شده است و ریشه در هر دو انگلستان و آمریکای شمالی دارد.در سال ۱۸۶۲ ، کارآفرین اسکاتلندی ، جورج کینوچ ، کارخانه کلاه برقی را در بیرمنگام ، انگلستان افتتاح کرد که به سرعت تبدیل به یک عملیات مهم تولید مهمات شد

تاریخچه برند Jumo

شرکت جومو (JUMO) یکی از شرکت های پیشرو در تولید سنسورهای صنعتی و اتوماسیون از سال 1948 در کشور آلمان می باشد. محصولات نوآورانه این شرکت شامل زنجیره ای از محصولات اندازه گیری از سنسورها تا روش های اتوماسیون برای دما، فشا، آنالیز مایعات، جریان، سطح و رطوبت می باشد.

تاریخچه برند Hydac

HYDAC در سال 1963 به عنوان شرکت تولید ابزار هیدرولیک تاسیس شد و ‌اکنون بیش از 9000 کارمند، 50 دفتر و شعبه و 500 همکاری تجاری در دنیا دارد.

تاریخچه برند Heidenhain

شرکت HEIDENHAIN در سال 1889 بوسیله ویلهم هایدن هاین تاسیس شد ودراوایل دهه هفتاد به یکی از مهم ترین تولید کنندگان کنترل گر های عددی و تکنولوژی درایو بدل گردید. دیگر محصولات این شرکت عبارتند از انواع اینکودر های چرخشی ، افزایشی ، خطی ، زاویه ای و سیستم های کنترل TNC .

تاریخچه برند Hohner

شرکت Hohner اسپانیا تاسیس شده در سال 1983 ، یکی از بزرگترین و برترین تولید کنندگان انکودر ابسولوت با مشخصات خاص در جهان می باشد .

تاریخچه برند Festo

فستو (به آلمانی: Festo) یک شرکت مهندسی آلمانی است که از پیشروهای جهان در صنعت پنوماتیک و اتوماسیون به‌شمار می‌رود. فستو در سال ۱۹۲۵ میلادی تأسیس شد و مقر آن در اسلینگن آم نکا قرار دارد.

تاریخچه برند Endress+Hauser

این شرکت با نام L Hauser KG در تاریخ ۱ فوریه ۱۹۵۳ توسط مهندس سوئیسی جورج اچ اندرس (۱۹۲۴–۲۰۰۸) و بانکدار آلمانی لودویگ هاوسر (۱۸۹۵–۱۹۷۵) تاسیس شد. سرمایه اولیه حدود ۲۰۰۰ دوشمارک بود. اولین “تاسیسات عملیاتی” اتاقی در آپارتمان هاوزر در لوراخ آلمان بود. این تجارت از سال ۱۹۵۷ با نام Endress + Hauser انجام شده است.

تاریخچه برند Emerson

امرسون الکتریک (به انگلیسی: Emerson Electric) شرکت آمریکایی چندملیتی است، که در زمینه طراحی و تولید موتورهای الکتریکی، فن‌های مکانیکی، اتوماسیون صنعتی، چرخ‌های خیاطی، سامانه‌های کنترل فرایند، ابزارآلات پیشرفته، تجهیزات شبکه‌های برق‌رسانی و سامانه‌های ذخیره‌سازی فعالیت می‌نماید.

تاریخچه برند Duplomatic

شرکت Duplomatic تولید کننده تجهیزات و المانهای هیدرولیک است که محصولات آن از کیفیت بسیار خوبی برخوردارند. این شرکت در سال 1952 و در شهر Busto Arsizio کشور ایتالیا تاسیس گردید. در آن سالها، صنعت ساخت ماشین‌های کپی صنعتی، به خصوص مدلهای هیدرولیکی آن، رونق خاصی داشت.

تاریخچه برند Brevini

شرکت بروینی (Brevini) ایتالیا در سال 1960 توسط رناتو ، لوسیانو و کورادو بروینی تاسیس شد. این شرکت در ابتدا در زمینه طراحی و ساخت ماشین های کشاورزی پرداخت، ولی با گذشت زمان اقدام به طراحی و ساخت تجهیزات انتقال قدرت (گیربکس) کرد و سرانجام توانست در این زمینه به موفقیت برسد.

تاریخچه برند Autonics

شرکت آتونیکس در سال 1977 در کشور کره جنوبی تاسیس شد.این شرکت توانست در سال 1984 اولین کانتر دیجیتالی سری K را تولید کند.شرکت آتونیکس در سال 1988 به Autonics Corporation تغییر نام داد.آتونیکس در سال 1990 واحدهای کنترل، اندازه گیری و تحقیق و توسعه (R&D) را در شهر یانگسان کره جنوبی تاسیس کرد.آتونیکس در سال 1996 موفق شد اولین نمایندگی فروش در ژاپن را تاسیس کند.

تاریخچه برند Arca

آرکا ولوز (ARCA Valves) برند آلمانی سازنده انواع شیر کنترلی (کنترل ولو)، پوزیشنر و اکچویتور (عملگر) برای صنایع شیمیایی، غذایی، پتروشیمی و نیروگاهی است.

تاریخچه برند Vickers

ویکرز به عنوان زیر مجموعه ای از شرکت EATON و یکی از معروف ترین و شناخته شده ترین نام ها در صنعت هیدرولیک است که در سال 1999 به عنوان بخشی از شرکت ایتون تبدیل شد و از تولید کنندگان اصلی اجزای سیستم های کنترل و کنترل موتور، پمپ ها ، پیستون ها ،سوپاپ ها، ، سیلندر ها و محصولات تصفیه در صنایع مختلف از جمله : موبایل، هوا فضا، دریایی ، دفاع و... در سراسر جهان است .

تاریخچه برند Siemens

زیمنس آگ (به آلمانی: Siemens AG) شرکت خوشه‌ای آلمانی چندملیتی است، که دفتر مرکزی آن در شهر مونیخ قرار دارد و بزرگترین شرکت تولیدی صنعتی در اروپا است. زیمنس دارای دفاتر شعبه‌ای در خارج از آلمان است.

تاریخچه برند Rosemount

Rosemount یکی از برندهای زیرمجموعه شرکت بزرگ امرسون است که توسط این شرکت خریداری شده و محصولات آن شامل انواع ترانسمیتر فشار، ترانسمیتر دما و سطح و دبی (فلو) تحت نام تجاری روزمونت در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تاریخچه برند Rexroth

شرکت بوش رکسروت (به انگلیسی Bosch Rexroth AG ) در سال ۲۰۰۱ میلادی از به هم پیوستن بخش اتوماسیون گروه روبرت بوش Robert Bosch GmbH و مانسمان رکسروت Mannesmann Rexroth GmbH تأسیس گردید.

تاریخچه برند Flender

شرکت فلندر (Flender) آلمان زیر مجموعه شرکت زیمنس (Siemens) است. شرکت فلندر با بیش از 80 سال سابقه در زمینه طراحی و تولید انواع گیربکس از تجربه کافی در این زمینه برخوردار است. شرکت فلندر با تکیه بر دانش کافی و تولید محصولات با کیفیت بالا یکی از تولید کنندگان معروف در زمینه گیربکس یا جعبه دنده است که می توان گفت در زمینه تولید گیربکس در زمره بهترین شرکت های تولید کننده گیربکس می باشد.

تاریخچه برند Balluf

شرکت بالوف یکی دیگر از سازندگان آلمانی سنسور های صنعتی است که از منطقه شرکت بالوفNeuhausen auf den Fildern تولیدات خود را به سراسر دنیا صادر میکند . این شرکت که به صورت خانوادگی برای چهار نسل اداره میشود خود را در بیش از 56 کشور دنیا معرفی کرده و با بیش از 2000 پرسنل و به نوعی در سطح جهان بیش از 3000 پرسنل یکی از شرکتهای موفق در زمینه تولید سنسورهای صنعتی است .

تاریخچه برند AEG

آاگ (به آلمانی: Allgemeine Elektrizitäts-Gesellschaft AG ) (اختصاری AEG) به معنای «شرکت برق عمومی» یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات الکتریکی در جهان بود که در سال ۱۸۸۳ به دست امیل راتناو (به آلمانی: Emil Rathenau ) در برلین بنیان گذاشته شد و در سال ۱۹۵۱ دفتر مرکزی آن به فرانکفورت منتقل شد.

تاریخچه برند ABB

گروه آب‌ب (به انگلیسی: ABB Ltd. ) یک شرکت چندملیتی سوئیسی-سوئدی است، که دفتر مرکزی آن در شهر زوریخ سوئیس قرار دارد و بیشتر در زمینه‌های برق قدرت و فناوری خودکارسازی فعالیت می‌کند. شرکت ABB در سال ۱۹۸۸ از ادغام شرکت سوئیسی براون، باوری اند سی و شرکت سوئدی آاس‌ای‌آ شکل گرفت.

تاریخچه برند SMC

شرکت اس ام سی SMC در سال 1959 میلادی در ژاپن تاسیس و اکنون بعد از سال‌ها حرکت در تولید محصولات مختلف از جمله انواع شیر پنوماتیک SMC و تولید فن‌آوری های پیشرفته صنعت پنوماتیک بعنوان سازنده انواع محصولات مرتبط، شرکت اس ام سی SMC دارای خط مشی حمایت از اتوماسیون صنعتی با ایجاد رضایتمندی عمیق مشتری با ایجاد شبکه نمایندگی محصولات SMC پاسخگو در سراسر جهان بر اساس سه رکن اساسی زیر می‌باشد.

VonRoll (1)

VonRoll (1)

Somas

Somas

Servomech

Servomech

MOOG (2)

MOOG (2)

تاریخچه برند Ebro

کمپانی آلمانی EBRO ARMATUREN یکی از تولیدکنندگان و پیشتازان شیرهای صنعتی ، عملگرها و اتوماسیون صنعتی در جهان می باشد این شرکت با توسعه و تولید اکچوایتور های خود توانسته است قابلیت تطبیق را در شیرها تضمین نماید. این شرکت قادر است نیازهای مشتریان خود را نسبت به درخواست آنها در زمان کوتاهی پاسخ دهد .

Conductix

Conductix

شرکت ارژن تجهیز ایرانیان